Familycall Center


Ben je er klaar voor?

Be part of the Family

Wie zijn wij

Onze
Ambities

Wij realiseren ons als geen ander dat werk belangrijk is in het leven van een mens. Werk stimuleert en ontwikkelt. Werk geeft je een actieve rol in de maatschappij, bevordert je ontwikkeling, heeft invloed op je financiële situatie en bepaalt je sociale status.

Tegelijkertijd vormen mensen de belangrijkste waarde binnen organisaties. FamilyCall is van mens en werk en brengt, Turkse mensen en Turkije samen. Dat doen we door met je mee te denken.

Waar sta je in je carrière? Dat is waar we graag met je over in gesprek gaan. Niet alleen omdat het ons een bestaan verschaft. Het is óók onze passie: het beste naar boven halen in mensen


Diensten

Bij inbound bellen belt de klant jou op. Inbound is vaak een klantenservice. Vaak kiezen mensen, die voor callcentermedewerker kiezen, de inbound omdat ze denken dat inbound niet zo veel problemen met conversaties met zich meebrengt dan outbound (jij belt de klant). Bij inbound belt de klant jou tenslotte, dus waarom zou de klant moeilijk doen? Zoals eerder vermeld zit je meestal op een klantenservice of supportafdeling. Waar bel jij heen als je vragen of problemen hebt met een product of dienst? Juist, de klantenservice!

Bij outbound bel jij de klant. Vaak gaat dit met behulp van een dialer. Deze belt automatisch de mensen op. Bij outbound ga jij dus mensen bellen die;

  • Al klant zijn
  • Interesse hebben
  • Onbekenden
  • Onze Principes

    Kennen

    Wij zijn professionals. Daarom mag je van ons verwachten dat we oprecht geïnteresseerd zijn. Goed naar je luisteren. Weten wat voor jou nodig is om succesvol te zijn. En dat we ons vak kennen als geen ander.

    Diensten

    Wij geloven in uitmuntende dienstverlening. Wij zetten de norm, doen wat we beloven en dragen zo bij aan jouw succes.

    Vertrouwen

    Wij waarderen onze relaties en gaan voor de lange termijn. We doen wat we zeggen en zeggen wat we doen. Zo bouwen we aan onderling vertrouwen.

    Werken Bij Familycall

    Ons
    Verhaal

    Familycall is een succesvol commercieel contactcenter met eindeloze mogelijkheden. Gespecialiseerd in outbound en inbound telemarketing, Business-to-Business én Business-to-Consumer, brengen verschillende aansprekende opdrachtgevers onder meer hun klantenservice en direct marketing naar tevredenheid bij ons onder.

    Juist zodat aandacht en kwaliteit voorop staan en onze werknemers uitstekend zorgdragen voor het behalen van de gewenste targets. Zo verzorgen wij voor hen regelmatig trainingen en worden zij on the job begeleid door gekwalificeerde teamleiders.

    Bij Familycall bieden we jou alle kansen!

  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met bonussen
  • Een uitdagende baan
  • Interne trainingen
  • Informele werksfeer
  • Geen grote belfabriek
  • Full Time werk



  • Vestigingen

    Bursa

    Bağlarbaşı mah. Sanayi cad. 340 A Kent Plaza kat:2 daire:4 Osmangazi/Bursa
    0 (224) 242 78 95

    Eskişehir

    Kırmızı toprak mah. Basın şehitleri cad. 73 A Odunpazarı/Eskişehir

    Gölcük

    Merkez mah. 19 mayıs cad. No:25/2 Gölcük/Kocaeli
    0 (262) 414 76 53

    Sakarya

    Semerciler mah. 785 sk. 1/201 Adapazarı/Sakarya

    Aydın

    Adnan Menderes mah. 508 sk. Kapı no 1/2 D blok Efeler/Aydın

    HALLO!

    Your message has been sent successfully.
    E-mail must be valid and message must be longer than 1 character.